mandag 11. november 2013

I vedaskogen

Hausten er ei fin tid for veding og rydding. Vi er godt i gang og 
det er spennande å sjå kor beita opnar seg. 

Her først eit bilete frå ein skogstur for nokre veker sidan. 
Granskogen ligg tett inn til traktorvegen som deler beitet. 
Vi har no starta rydding av beitet til høgre på bilete.
Gamle piggtrågjerder er først fjerna.



Etter rydding:





I kveld er det storm her på nordvestlandet og 
det er absolutt kjekkast å vere inne.
Har fyrt i ovnen og håper andre har det like trygt og godt som eg.

Nyt kvelden!

Klem Irma

8 kommentarer:

  1. Kjekt å være i vedaskogen! Blir bra ditta da! :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, vi ser store endringar. Denne veka har det vore lite gardsarbeid,men vi kjem sterkare tilbake.
      Ha ein god kveld :-)

      Klem Irma

      Slett
  2. Så flott og åpent det blir! her skal også beite ryddes i vinter. Vi starta i fjor, men det er 40 mål og ta av, så det vil ta sin tid å bli ferdig :)

    Prøvde å bli følger, men jeg finner ingen følgerknapp? :)

    SvarSlett
  3. No trur eg følgerknappen er aktiv. Takk kommentar. No skal eg inn på bloggen din :-) Gler meg! Klem

    SvarSlett
  4. Ser ut til å ha vært litt av et arbeid med vedryddinga i skogen. Det er jo så koselig å være i skog og mark. :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Vi blir nok ikkje ferdig med det første, men vi har ikkje tidsfrist. Ha ei god helg :-) Tek meg ein tur inn på bloggen din. Ha ein god kveld .-)

      Slett
  5. Hei.
    Så koselig med helsing i bloggen min. Tusen takk.
    Etter at nyttårskvelden er omme vil eg kike meir i bloggen din.
    Ha ein fin kveld og Godt nyttår.

    SvarSlett
  6. Hei Irma, tusen takk for hyggelig kommentar hos meg. Jeg har skrevet et svar til deg i kommentarfeltet. Her har jeg ikke vært før så det var spennende å komme inn i en helt ny og ukjent blogg. Nå skal jeg surfe litt her inne hos deg. Ha en fin kveld.

    SvarSlett