søndag 27. oktober 2013

Eg er så glad i...

hausten!
Og rusle rundt i skog og mark med ein glad hund er lukka i livet.
Hunden snusar her og der. Ho dansar rundt blant tre og grastustar.
Eg ser på gamle piggtrådgjerde som må takast vekk og 
tre som må ryddast. 
Nye gjerdet skal opp til våren slik at sauene ikkje finn vegar ut.

Her kjem litt hauststemning frå nordvestlandet:






Nyt haustkvelden!

Gjerne med fyr i ovnen og stearinlys på bordet. 
Eg har eit kjekt strikkety som eg koser meg med 
når sofatjenesten kallar!

Klem frå Irma

8 kommentarer:

  1. Koselig å følge deg på Nilsgarden :-)
    Nydelige bilder :-)

    SvarSlett
  2. Hei Irma!
    Så koseleg å følge deg her på bloggen! Flott hauststemning.
    Vi har også kosa oss ute i dag. Petter hausta gulrøtter, eg og Øyvind rydda i hagen, kosa oss med te og kaffi ved bålpanna. No er det "sofatjeneste" her også. Ønsker dokke ein fin søndagskveld!

    SvarSlett
  3. Vakre bilder, Irma! Høsten er og mi tid! Koser meg med flotte farger! :)

    SvarSlett
  4. SÅ VAKRE BILDER
    ELSKER FARGENE OG STEMNINGEN
    FINE KVELD TIL DEG
    KLEM ELI:)

    SvarSlett
  5. Tusen tak for det, Eli!! Hausten er lun og god :-) Ha ei god veke.

    SvarSlett