tirsdag 24. september 2013

I symodus.

Når eg starta å blogge var det først og fremst for å dokumentere restaureringa av Nilsgarden. 

Ein gong i framtida vil vi bli ferdige inne og då kan det vere greit å ha tankar om interiøret. Desse tankane kjem ofte i god tid hos meg. Planlegging er eg god på og syns at halve gleda er akkurat å planlegge. No har eg fått ferdig noko lappearbeid som eg har hatt under produksjon ei stund. 
Tanken er at det kan passe på eit bondeblått kjøkken.




Då har eg fått presentert ein av hobbyane mine. 
Det kjem kanskje fleire....

Ha ein triveleg haustkveld!

Irma

1 kommentar:

  1. Skjønne farger i lappene dine. Akkurat dette holder jeg også på med for øyeblikket. Mine lapper skal bli til kuvertbrikker.

    Du for et nydelig skatoll du har fått! Og skolepult! Så heldig du var som fant det i nærmiljøet.

    Ha en riktig god helg!:-)

    SvarSlett