mandag 23. mai 2016

Kjøkkenhyller

Eg har vore på leit ei stund etter småhyller, 
kommodar og skap til oppbevaring.

No har vi budd i Nilsgarden i snart fem månadar og 
vi ser litt kva som manglar her og der. 
Helst skal det vere noko praktisk og gjerne
at det ser ut som det alltid har stått i huset. 

Litt nytt, gamalt, moderne og slite. 
Heimen skal både minne oss om  ei tid som var og er.  



Dette er ei Ikeahylle. 
Har vore ei stund på jakt etter ei hylle til 
dei kvite krydderskålene eg har arva frå svigermor. 
Ei ny og moderne hylle til ein brun tømmervegg.
Kontrast, men det er slik eg likar det. 
Kverna frå onkel Jos (onkelen til far min), 
 foreldra mine fekk då han flytta på aldersheim.

Ei gamal skuffe har vorte hylle til kokebøkene.
Skuffa har vi tatt til sides frå ei gamal kjøkkeninnredning 
som stod i kjellaren då vi tok over garden.



Gamle ting har sjel og fortel ei historie.



 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar