onsdag 10. april 2013

Visning


Bli med på ei lita visningsrunde i huset 

slik det såg ut når vi var på visning.

Våningshuset sett frå lødebrua. 

 


Løda med nyefjøsen i front.

Kjøkken. 
Sjekk den flotte takkuppelen!


Frå kjøkkenet mot ei lita stove innanfor.



Stova

Gangen
Badet
Soverom på loftet.
I dag er dette vinduet innebygd i overbygget som er over inngongspartiet. 
Dette må fram i lyset!
Ei heilt nydeleg grue i kjellaren. 
Er det nokon som har idear kva dette rommet kan brukast til?

3 kommentarer:

  1. Kjekt å sjå! Gler meg til å kome når å sjå på rett:)

    SvarSlett
  2. Hei og takk for hilsen hos meg!
    Så koselig gård dere har funnet dere. Dere går en spennende tid i møte. Så gøy.

    Til ditt spørsmål om forsidebilde antar jeg du tenker på headeren?
    Jeg har funnet en side som lager collage. Her er adr. til den

    http://pixlr.com/express

    Når kommer inn hit, trykker du på collage. Der velger du hvor mange bilder du vil lage. Her kan du sette inn tekst også (som jeg har gjort). Dette blir lagret automatisk under Dokument.

    Gå inn på utformning og klikk inn der som headeren din er. Der kan du endre bildet og hente opp det du laget på collaget. Veldig enkelt:) Bare spør hvis jeg forklarte det uforståelig.

    Lykke til med arbeidet! Så kjekt med gruven!

    Ha en fin lørdag.

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for svar om header! Det var ein utruleg grei måte å lage header på! Ha ein fin søndag vidare :-)

      Slett