lørdag 15. mars 2014

Det var ein gong eit hønsehus.

Eit rett koseleg eit med gjerde utanfor slik at hønene kunne spankulere ute når det passa seg slik. Det er nok mange år sidan det budde høner i dette hønsehuset. 
Det var nok lykkelege høner! 
Garden vår skal også ha høner og tanken er at vi skal bygge eit nytt frittståande hønsehus med tida.



Dette vesle hønsehuset har vore mitt prosjekt denne siste veka. Eg har kosta tak og veggar. (Det er godt vevkjerringane ikkje har vakna av vinterdvalen....) Rydda, kasta skrot og til slutt kosta golvet. Eg har tatt ut x-antal spikarar frå veggen og rive eit noko høgt arbeidsbord. Nye vindauge er òg bestilt.

Hønsehuset skal få ein gartnarkrok og blir lager for skiutstyr! 
Kom inn og sjå gartnarkroken min:




Ei gamal fiskekasse og to fjøskrakkar.

Eg har sett i mold løkar eg tok opp utanfor husveggen då vi skulle støype fundamenta for utbygga på huset. Desse har tatt til å spire og var modne for å setje i ny mold. Det blir spennande kva som kjem opp. Det var ei blanding av tulipanar og påskeliljer.

God laurdagskveld til deg!

Irma






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar