mandag 23. september 2013

Møblar med sjel.

To ynskjer har gått i oppfylgjing!

Eg har lenge vore på jakt etter eit skatoll og ein gamal skulepult. 
Sidan vi endeleg har vorte småbrukarar syns eg at jakta på dette kunne intensiverast. 
(Ikkje det at lagringsplassen har vorte større, men.....)
Håpet var at eg ikkje måtte køyre Norge rundt for å få tak i dette. Brått kom eg over ei annonse frå ei av nabokommunane der ei dame ville selje eit 90 år gammalt skatoll til ein fornuftig pris og ikkje lenge etter kom eg over ein gamal skulepult frå nabobygda!








Skatollet har fått plass i vår noverande stove. 
Gler meg til det skal få plass i gangen mellom stova og kjøkkenet i Nilsgarden.

Her skal skatollet stå:

Skulepulten har fått plass i gangen min. 
Den er grundig vaska, men den må nok få ein omgang med sandpapir. 




Tanken var at den skal få plass i vindfanget, men det ser berre slik ut enda:



Inngangsdøra bli til høgre for dei to stolane som står der.

Ha ein flott kveld!

Irma


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar